Online kladionice i sponzorstvo turnira stolnog tenisa

Hrvatska se suočava s problemom nedostatka financijskih sredstava za financiranje sportskih manifestacija. Uspjeh koji je nedavno postignut na nogometnom svjetskom prvenstvu, ali i ostali uspjesi koji su postignuti na svjetskoj razini od strane hrvatskih sportaša, dokazuju kako Hrvatska raspolaže ljudima koji su spremni davati sve od sebe. I to unatoč lošim materijalnim prilikama, a sve zbog loše nacionalne financijske situacije.

Zbog recesije, koja je od 2008. godine neminovno obuhvatila sve gospodarske sektore, hrvatska je Vlada postupno smanjila sredstva na raspolaganju za sve državne resore. To je posebno vidljivo u sektoru zdravstva i socijalne skrbi, ali također su se i za sportski sektor drastično smanjila sredstva na raspolaganju.

Kao jedino rješenje takvoj situaciji, ostaje za se nadati da će oni koji profitiraju od tog sektora, početi ulagati i pomoći da se hrvatska sportska tradicija nastavi. Ali i da se na području Hrvatske počinju organizirati važni sportski eventi, kako bi ova mala država pokazala ostatku svijeta da zaista drži do svojih sportaša.

Kad bi online kladionice od zarađenog novca na sportskim natjecanjima izdvojile mali postotak zarade za podršku stolnog tenisa u Hrvatskoj, onda bi se na nacionalnom tlu mogli održati mnogobrojni svjetski eventi i postojeći bi se klubovi mogli dodatno podržavati. Popularnost tog sporta bi se počela širiti među mlađim generacijama, jer bi se zahvaljujući dodatnim sredstvima organizirala natjecanja u osnovnim i srednjim školama diljem Lijepe naše.

Važno je razmisliti o takvim, mogućim budućim scenarijima. Vidjeli smo što se desilo nakon svjetskog nogometnog prvenstva: Hrvatska nije više samo mala točkica na Jadranskom moru – Hrvatska je preko noći postala nacija sporta, malih ljudi koji znaju postići velike stvari. I zato je nužno da predstavnici hrvatskih sportskih saveza daju sve od sebe i da traže alternativna financijska sredstva, kako bi se svi sportovi unaprijedili.

Kako je podrška države u tome znatno limitirana, potrebno je gledati unaprijed i tražiti podršku onih koji imaju komercijalnog interesa od sportskih manifestacija.